Whitepaper: Retail Talk

Een gratis gids voor retailers en retailprofessionals

Het contact tussen de klant en de retailer begint eigenlijk al als de retailer de klant probeert over te halen naar zijn winkel te komen. Maar er komt nog veel meer bij kijken. Soms lijkt het wel alsof een product zichzelf verkoopt, maar niets is minder waar. In de winkel moeten we het contact niet laten verwateren.

De bewegwijzering en de opzet van de winkel, het tempo, de sfeer en het traject naar een aankoop wegen allemaal net zo zwaar mee bij het blijvende contact en een langdurige relatie met de klant. Vloeren spelen hierbij een onmiskenbare rol. In deze paper komen een aantal van de belangrijkste aspecten aan bod waarmee u rekening kunt houden bij de opzet van uw eigen retailomgeving.

Wat kunt u van deze paper verwachten?

We hebben deze whitepaper samengesteld voor retailers en retailprofessionals die meer willen leren over hoe ze het interieur van hun winkel kunnen optimaliseren.

  • Zorg voor de omgeving -  Hoe zorgt u ervoor dat klanten uw winkel bezoeken en niet die van een ander?
  • Welke prijservaring? - Retail draait tegenwoordig om dé ervaring. Maar hoeveel winkels kunnen die daadwerkelijk bieden?
  • Een kwestie van invloed -  Goed, u hebt de klant in uw winkel gekregen. Hoe beïnvloedt u wat er daarna gebeurt?
  • Het juiste pad vinden - Hoe kunt u klanten door uw winkel leiden? Daar bestaan verschillende mogelijkheden voor.
  • Over het herinrichten van een winkel - Alle winkelinrichtingen zijn tijdelijk. Als ze eigenlijk niet langer meekunnen, zijn ze toe aan vervanging. Maar hoe zorgt u voor een duurzaam interieur?

Deel dit artikel

BLIJVEND CONTACT TUSSEN KLANT EN RETAILER
Gratis whitepaper: Pergo Retail