Zorg voor de omgeving - Hoe zorgt u ervoor dat klanten uw winkel bezoeken en niet die van een ander?

maandag 7 september 2015

Veel retailers zijn bang dat klanten hun winkel voorbijlopen zonder die ook maar een blik waardig te keuren, laat staan even binnen te lopen.

Dit is een bekende klacht, maar ook een reactie op de eis die het winkelend publiek altijd aan een retailer stelt: ‘Geef me een reden uw winkel binnen te lopen’.

Een van de beste benaderingen behelst dat u een winkel als een gevoelige omgeving beschouwt. Als het evenwicht is verstoord, lijdt het hele ecosysteem daaronder



Meteen rijst de vraag waarom sommige winkels bepaalde klanten wél aantrekken en andere juist weer niet. Het antwoord op die vraag laat zich het beste vinden als u een winkel als een gevoelige omgeving beschouwt, net zoals de natuur. Als het evenwicht is verstoord, lijdt het hele ecosysteem daaronder.

Lees het volledige artikel

De bewegwijzering en de opzet, het tempo, de sfeer en het traject naar een aankoop wegen allemaal even zwaar mee bij het blijvende contact met de klant.

In deze paper komen een aantal van de belangrijkste aspecten aan bod waarmee u rekening kunt houden bij de opzet van uw eigen retailomgeving.

Download gratis whitepaper gratuit

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief voor al het laatste nieuws, casestudy's, innovaties en inspiraties van Pergo.

Aanmelden

Neem contact met ons op: