Welke prijservaring - Retail draait tegenwoordig om ervaring. Maar hoeveel winkels kunnen die daadwerkelijk bieden?

maandag 7 september 2015

Iedere winkelstraat barst van de winkels die doorgaans min of meer hetzelfde product bieden, zij het tegen verschillende prijzen. Ook zijn er minder winkelende mensen dan winkeliers die om hun aandacht strijden. Daarom is differentiatie zo belangrijk.

Retailers zeggen graag dat ze moeten ‘differentiëren’ om het aantal klanten binnen te halen waaraan ze genoeg kunnen verdienen om niet op de fles te gaan. Voor velen, misschien wel voor allemaal, draait het allemaal om de ‘ervaring’, een modewoord waarmee wordt bedoeld dat een retailomgeving is gedifferentieerd.

Het probleem is dat ervaring voor retailers en het winkelend publiek een definitie nodig heeft en dat die twee niet altijd samengaan. Hoe kunt u dan de ervaring tot het hart van de winkel maken?

Het draait allemaal om de ‘ervaring’, een modewoord waarmee wordt bedoeld dat een retailomgeving is gedifferentieerd



Lees het volledige artikel

De bewegwijzering en de opzet, het tempo, de sfeer en het traject naar een aankoop wegen allemaal even zwaar mee bij het blijvende contact met de klant.

In deze paper komen een aantal van de belangrijkste aspecten aan bod waarmee u rekening kunt houden bij de opzet van uw eigen retailomgeving.

Download gratis whitepaper gratuit

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief voor al het laatste nieuws, casestudy's, innovaties en inspiraties van Pergo.

Aanmelden

Neem contact met ons op: