Een kwestie van invloed - U hebt de klant in uw winkel gekregen, maar wat gebeurt er daarna?

maandag 7 september 2015

Het is een mooie ochtend. U voelt u goed en bent klaar voor wat de dag u gaat brengen. Op dat moment moet uw winkel uw goede humeur reflecteren. De winkel moet zich zo positief mogelijk aan de klant presenteren. Rond het middaguur is het allemaal wat rustiger en bent u klaar voor wat meer ontspanning. ’s Avonds voelt u zich op een goede manier moe.

Deze verschuiving van emoties is van toepassing op een normale dag voor veel mensen. Wilt u als retailer verkopen, dan moet u deze cyclus reflecteren.

Lees het volledige artikel

De bewegwijzering en de opzet, het tempo, de sfeer en het traject naar een aankoop wegen allemaal even zwaar mee bij het blijvende contact met de klant.

In deze paper komen een aantal van de belangrijkste aspecten aan bod waarmee u rekening kunt houden bij de opzet van uw eigen retailomgeving.

Download gratis whitepaper gratuit

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief voor al het laatste nieuws, casestudy's, innovaties en inspiraties van Pergo.

Aanmelden

Neem contact met ons op: